Dagjes uit

Stichting Senior Support wordt ondersteund door de Gemeente Zeist, VSB fonds en fonds Sluyterman van Loo. Hierdoor is het voor de stichting mogelijk deze ‘dagjes uit’ voordelig aan te bieden.

Reserveren
U kunt zich telefonisch bij ons aanmelden voor maximaal twee personen van maandag tot en met donderdag van 10.00 uur tot 13.00 uur. De agenda treft u hier. Na aanmelding ontvangt u een schriftelijke bevestiging, en wordt u twee dagen van te voren gebeld over de tijd waarop u wordt opgehaald. Als u de dag vóór de rit nog niet bent gebeld, neem dan contact op via 0343-758737.

Annulering
Het kan voorkomen dat u moet annuleren. Dit kan telefonisch via 0343-758737. Wij verzoeken u dit tijdig te doen. U mag natuurlijk ook een vervanger regelen en aan ons doorgeven.
Bij annulering tussen 7 dagen en 3 dagen voor de reisdatum worden € 15,00 administratiekosten in rekening gebracht. Heeft u korter dan 72 uren van tevoren (of niet) geannuleerd, dan wordt 100% van de totale reissom zoals vermeld op de bevestiging, in rekening gebracht.
Het uitstapje gaat door bij minimaal 5 deelnemers. Als een rit door ons wordt geannuleerd, nemen wij telefonisch contact met u op. Bij 14 deelnemers zijn de bussen helaas vol.

Bevestiging en betaling
U betaalt het bedrag zoals op de bevestiging vermeld per bank. De prijzen zijn vervoer, entree en consumpties zoals vermeld op de bevestiging. Als u een museumkaart heeft, dan raden wij u aan deze mee te nemen bij een museumbezoek.

Begeleiding
Van iedereen wordt verwacht dat zij zelfstandig kunnen in- en uitstappen en naar de wc kunnen.
Chauffeurs en begeleiders zijn uiteraard bereid een handje te helpen en te begeleiden.
Uw rollator kan mee in de bus, er is ook plaats voor rolstoelen (wel graag vooraf melden).

Opmerkingen, tips, ideeën
Als u een klacht heeft, dan hopen wij dat u ons dat laat weten. Als u tips en suggesties heeft horen wij dat ook graag via 0343-758737 of via contact@stichtingseniorsupport.nl.